luni, 6 martie 2017

Buna dimineata din Tahiti!

de Paul Drosu
      Buna dimineata! Cu un "cucuriguuu" din Tahiti! :D Un cocos pe sub minunatele flori de bouganvillia (cele roz-mov din stanga) si florile de frangipan (cele albe din dreapta). Aceasta este privelistea pe care o vedem (si prin care ne plimbam) in fiecare dimineata, de pe terasa camerei noastre de la hotelul din Papeete (capitala din Tahiti si a intregii Polinezii Franceze), hotel la care poposim tot timpul in Tahiti (cand nu stam pe la diversi prieteni). Cand am venit prima data in Polinezia Franceza, dupa mai multe cautari pe Internet, am ales sa stam la acest hotel si, de atunci, ne-am indragostit de el si tot timpul am stat numai aici...si am stat de ceva ori, caci Tahiti este placa turnanta intre toate insulele polineziene. :) Si avem si de ce: este ceva mai departe de centrul capitalei Papeete (de fapt, un mic si superb orasel), facem vreo 30 de minute pe jos pana in centru, dar pe noi nu ne deranjeaza; hotelul este situat pe malul oceanului, pe una dintre fostele proprietati ale ultimului rege din Tahiti, Pomare V. Datorita acestui lucru, dupa cum vedeti, are o gradina imensa, SUPERBA...zici ca e gradina botanica, bine intretinuta, dupa care vine plaja cu nisip negru si apa oceanului (lagunei de fapt, caci in fata este aparata de o bariera de corali), in care poti sa iti faci gimnastica de dimineata, inotand. :)Restaurantul este si el superb, asezat pe marginea plajei...privelistile la micul dejun sunt...fantastice! Restaurantul este atat de renumit, incat in cele 2 sau 3 zile pe saptamana in care canta formatii live, aici vin locuitori din tot Papeete-le si trebuie sa ai rezervare. Si toata lumea danseaza si se simte minunat. Iar mancarea servita...va spun eu, care sunt un gurmand fara limite (desi nu par... :D ) ca este paradisiaca...v-as da si cateva exemple, dar nu as vrea sa va intristez de dimineata... :D :D :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu