miercuri, 15 martie 2017

"Adio Italia! Pregatesc drapelul pentru o noua tara!"

de Oleg Barbara
    Mă gândeam ,când o să finisez călătoria prima ţară pe care am s-o vizitez o să fie , Italia timp de vreo lună.
Pentru că citisem mult despre locurile turistice de aici dar strict: cu rută, cu vizitarea obiectivelor turistice importante cu cazare ş.a.m.d.
Şi iată că în Italia m-am aflat mai bine de o lună şi nu-mi era în plan să stau asa mult dar aşa s-a primit .
De ce scriu asta ? Pentru că astăzi mă despart de Italia ,iau cu mine doar amintirile ...
Am cutreierat Italia de la Nord la Sud şi nu numai odată :
- am admirat multe oraşe uimitoare-am primit multă ,multă inspiraţie şi putere de la marea mea,iubită.
-am vazut ,admirat : Coasta de Azur ,Coasta D'Amalfi care sunt printre cele mai frumoase din lume.
Sigur: cu multe, multe aventuri .
În călătorie nu prea m-am întâlnit cu
moldoveni, eram dorit tare sa vorbesc în limba maternă. Dar, aici în Italia , m-am întâlnit şi cu mulţi concetăţeni care mi-au schimbat viziunea tare ,despre ce fac ei peste hotarele ţării. Fac lucruri tare frumoase ,ocupă posturi bune ,au biznes des organizează evenimente de tot felul ş.a. şi cel mai interesant : Sunt mereu cu gândul la Moldova Noastră. Menţin tradiţiile strămoşeşti dar şi se susţin unii pe alţii aici în Italia.

Voi deja ştiţi că cu mulţi dintre voi ne-am întâlnit , pentru ce ţin să vă mulţumesc pentru primire! Drapelul e pregătit deja pentru o nouă ţară. Vă mulţumesc la toţi pentru primirea călduroasă de la Nord la Sud.

Adio Italia !
Eu strămoşii nu mi-i uit 
Fiu de geto-dac eu sunt .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu