miercuri, 29 martie 2017

De ce calatoresc fără bani ? Pentru ca...

de Oleg Babara
        Bună !!! Țara care m-a crescut este Moldova ,țara pe care o iubesc .
Voi credeti in vise ? 

Voi visati ? 

Eu da . Iată că am trecut deja peste 30 de ani și nu am realizat mari lucruri .Deseori mă gândeam ce o sa povestesc copiilor mei . Viața trece și visele rămân vise .Și deseori îmi puneam întrebări: 

Unde merg ? 

Și care e destinația mea pe lumea aceasta ? 

Și vedeam că nu-mi trăiam viața mea . Vedeam că zâmbetul nu este zâmbet ,fericirea nu este fericire și nu toate trăirile sunt viață .Poate cuiva îi place rutina și aflarea în zona de confort ,mie nu .Dar fiecare are dialogurile lui cu inima și cu sufletul său și cu necesitățile sale .Și în fine, Viața este o alegere . Și fiecare are drumul său .Așa că fără multă pregătire mi-am luat rămas bun de la oamenii dragi și am deschis ușa spre Lumea întreagă și am făcut primul pas .Dacă să vorbim despre călătorii de obicei oamenii le planifică, se informează, adună bani. Eu am decis să trec peste asta. Eu m-am gândit că o dată în viață se poate de mers fără planuri, fără pregătire. Iată așa ,să iau și să ies și da, fara bani! 
Desigur fără bani. Mie îmi era interesant Omul e singur pe planetă ori totuși între oameni . Ce îl înconjoară ? Cine îl înconjoară ?
- De ce fără bani ?
Pentru că banii sunt factori importanți pentru toate greutățile . Dar fără bani e mai interesant și pun creierul în mișcare să caute soluții . 
Au trecut 126 de zile și 21 de țări înscrise în cartea
vieții mele. Am înțeles că: cine caută acela găsește. Și viața nu o să-ți dea încercări pe care nu o să le poți învinge. Și tot timpul trimite signaluri, numai e nevoie de le ascultat și de agățat de ele .Deseori noi nu le auzim ,nu le vedem,nu le simțim ori ne este frică să mergem după ele .Pierdem ..... pierdem însăși viața cu indiciile și posibilitățile ei de a trăi mai bine,mai frumos ,mai luminos. 
Eu am înțeles clar, că frica e cel mai mare dușman care ne stopează . Deseori ne facem griji de ceea ce nu se va întâmpla niciodată cu noi ori ne temem de ceea ce nu merită.Și în momentul unde de parcă ieșire nu-i ,se întâmplă minunea, asta și mi-a schimbat viziunea despre lume.
Nu vă temeți să deschideti ușile. 
Viața iubește pe cei îndrăzneți.
Nu împărțiți oamenii în răi și buni ,nu împărțiti oamenii pe religii. Omul se vede după calitățile si faptele lui și lumea interioară .Eu am înțeles că e foarte important să fiu locuitorul lumii întregi .
Face-ți bine fără a aștepta ceva în loc , face-ți din suflet fără a aștepta laude sau remunerări . "Ceea ce semeni aceea culegi" .Totul se întoarce mai devreme sau mai tîrziu ,exact atunci când avem nevoie cel mai mult. Și desigur mulțumiți tot timpul mulțumiți .
Nu vă fie frică ,fiti deschiși ,da-ți și primiți .Vă mulțumesc la toți pe care i-am întâlnit în câlătorie și o să-i întîlnesc mai departe!
 Cu respect ,
Oleg "Calatorul" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu