vineri, 6 ianuarie 2017

City break in Pitesti

de Cristian Cezar Han
  La prima vedere, Piteşti este un oraş cunoscut pentru industrie, dar nu sunt prezentate şi oportunitățile pentru practicarea turismului în acest oraş.

  Prima dată când am văzut oraşul a fost în 2002, când am fost cu familia în excursie la Curtea de Argeş, ținând minte că atunci am făcut un popas în centru, lângă o fântână arteziană galbenă.

  În 2014, am revenit aici, însă ca student. Şi am rămas aici. Nu scriu acest articol pentru că în momentul de față locuiesc in Piteşti, ci pentru că oraşul are chiar potențial turistic.
  Şi acum, să întărim argumentele: primul motiv pentru care trebuie să vedeți oraşul este datorită Pădurii Trivale. Aici natura se împleteşte cu cadrul urban, un element inedit pentru turişti. Există spații amenajate şi terase, o biserică şi câteva restaurante. Ar urma apoi centrul acestuia, începând turul de la Biserica Sf. Gheorghe, Fântâna arteziană, Primăria în stil vechi şi Muzeul Județean, unde se află Planetarium.
  Al treilea motiv pentru a vedea oraşul ar fi posibilitatea de a face multe excursii în zonă (vezi articolul despre Vidraru). Sunt multe variante aici: Transfăgărăşan, Bran, Cozia, Peşterile din Dâmbovița.
  Şi nu in ultimul rand, puteți ajunge foarte uşor: pe A1, din capitală faceți 120 km.
  Este una dintre destinațiile ,,antenă,, datorită amplasării. Nu ratați ocazia: este foarte simplu şi ieftin să vedeți oraşul Piteşti!
Daca va place materialul, gasiti mai multe de acelasi autor pe http://cristiancezartravels.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu