joi, 1 decembrie 2016

Mauritius - lux sau low cost?

de Marius Pop
       Când auzi pe cineva că pleacă în Mauritius, te gândeşti imediat că are o grămadă de bani şi nu ştie ce să facă cu ei. Ei bine, eu am fost în Mauritius şi nu mă pot lăuda că sunt milionar sau că nu ştiu ce să mai fac cu banii.
          Mai mult decăt atât, am fost plecat pentru 10 zile în perioada de vârf, mai precis de revelion, la un preţ de bun simţ. În cele ce urmează, am să mă străduiesc să vă explic cum este posibil să petreci un sejur de vis, într-o locaţie fabuloasă, la un buget omenesc. Bine, acum să nu îşi imagineze cineva ca este posibil să ajungi acolo cu un cost similar unei excursii cu autocarul la Paralia Katerini sau la pretul unui city break la Praga.
         Despre zbor
      Zborul reprezintă cea mai mare cheltuială. În primul rând pentru că este departe şi apoi pentru că nu sunt foarte multe companii care zboară până acolo. Cele mai bune legături din Romania sunt prin Paris sau Dubai. Prin Paris există însă mai multe şanse de a găsi un preţ bun deoarece Air France are legături atât cu Tarom cât şi cu Air Mauritius. Luat din timp – asta înseamnă 
Afla mai multe , dand un click aici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu